فهرست طبقات
چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۳ ۷۱
طبقه بندی: اخبارمنطقه
چچ
2q/YsdmH4oCM2q/YtNin2YrZiiDYp9iyIDcyNiDZhdi02YPZhCDYtNmH2LHZiiDYs9in2YPZhtin2YYg2YXZhti32YLZhyDYs9mHINiv2LEg2KLYqNin2YYg2YXYp9mHIDE0MDA=

با پیگیری درخواست‌های مردمی 137 محقق شد؛

گره‌گشایی از 726 مشکل شهری ساکنان منطقه سه در آبان ماه 1400

شهردار منطقه سه مشهد مقدس از انجام 726 درخواست قابل پیگیری شهروندی ارجاع شده از سوی مرکز ارتباطات مردمی 137 به این منطقه در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد مقدس، امید‌رضا رحمانیان با اعلام این خبر افزود: منطقه سه شهرداری مشهد، دومین منطقه مشهد از لحاظ تعداد جمعیت است که خوشبختانه مشارکت این شهروندان در امور مدیریت شهری باعث شده است تا رتبه دوم درخواست‌های مردمی 137 را نیز به خود اختصاص دهیم.

وی با شاره به تماس یک هزار و 406 شهروند ساکن این منطقه با مرکز 137 در آبان ماه سال جاری، ادامه داد: خوشبختانه توانسته ایم علاوه بر پاسخگویی 97 درصد درخواست های قابل پیگیری شهروندان طی 72 ساعت، 81 درصد از درخواست های شهروندان را نیز انجام داده و گره از 762 مشکل ریز و درشت شهری بگشاییم.

رحمانیان خاطرنشان ساخت: نظارت بر ساخت و سازها، رفت و روب و نظافت، نگهداری فضای سبز، جمع آوری زباله و آسفالت و لکه گیری معابر، پنج موضوع پردرخواست شهروندان از شهرداری این منطقه در ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست های شهروندان از محدوده های رسالت، طبرسی شمالی، 22 بهمن، شهید کشمیری و خواجه ربیع دریافت شده است، اضافه کرد: در تلاشیم تا به صورت مستمر، روند، سرعت و صحت پاسخگویی و انجام درخواست های مردمی را بهبود بخشیم تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان به خصوص ساکنان حاشیه شهر از مدیریت شهری باشیم.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 4.2919425964355
Qt: 1.9027433395386