9°C آفتابی
اوقات شرعی
  • چهارشنبه،04 بهمن 1396
  • ورود
 
       
      •  
        منبع خبر : روابط عمومی منطقه3شهرداری مشهد
        تعداد بازدید: 220
        کد: 144130
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
        شهردار منطقه3 مشهد خبر داد؛

        پاسخگویی بیش از 2550 پیام مردمی از سوی 137 منطقه سه

        ساختار سامانه 137 شهرداری بر محوریت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری بنا شده است.
        پاسخگویی بیش از 2550 پیام مردمی از سوی 137 منطقه سه

          به گزارش روابط عمومی منطقه 3 شهرداری مشهد، مجتبی زمانیان وحیدی با اشاره به این نکته افزود: انتقال هدفمند و سریع کلیه نیازمندی های شهروندان در حوزه مدیریت شهری از اولین دلایل راه اندازی سامانه 137 بوده است. صرفه جوئی در امکانات، منابع انسانی و زمان از طریق مشاوره، دریافت انتقادات و پیشنهادات و رفع آن نیز در وهله دوم از وظایف این سامانه می باشد.
        وی بر همین مبنا خاطرنشان ساخت: نگرش ما بهره برداری از توان نظارتی خود شهروندان است به گونه ای که انتظار ما در واقع این است که مردم ذره بین به دست اقدامات ما را رصد نمایند تا از این دریچه به بهبود عملکرد و کارایی دست یابیم.
        شهردار منطقه سه مشهد در ادامه از پاسخگویی به 2550 پیام مردمی در سه ماهه سوم سال جاری در واحد 137 منطقه خبر داد.
        زمانیان وحیدی با تاکید بر روند مطلوب پاسخگویی منطقه به درخواست های شهروندان گفت: در فصل پاییز مرکز ارتباطات مردمی 137 منطقه سه با توجه به بالا بودن حجم درخواست های مردمی، تعداد 2550 پیام مردمی را به ثبت رسانده است که خوشبختانه بر اساس گزارش های داده شده تمام درخواست‌ها پاسخ و رضایت شهروندان نیز جلب شده است و منطقه 3 به رغم کاستی های گسترده آن همچون سنوات گذشته کماکان جزء مناطقی است که کمترین میزان پیگیری مجدد در شهر را داشته است.
        شهردار منطقه سه مشهد در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین پیام‌ها در فصل پاییز مربوط به رفت و روب و نظافت خیابان ها بوده است که دلیل آن نیز مشکلات مرتبط به عدم زمانبندی مناسب شهروندان در زباله گذاری می‌باشد که باید در این راستا فرهنگ سازی مناسب صورت پذیرد.

        تعداد بازدید: 220
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر